Umowa

Umowa serwisowa może obejmować usługi związane z systemami klasy ERP oraz opiekę nad infrastrukturą IT lub tylko tylko jeden z tych obszarów.

Umowa Serwisowa obejmująca ERP dedykowana jest Użytkownikom systemów Comarch ERP Optima, Comarch ERP Klasyka, Comarch ERP XL, enova365 (enova),  bs4 intranet oraz Optimed24, których potrzeby biznesowe wymagają stałej, indywidualnej opieki konsultantów oraz pomocy w pracy nad rozwojem zainstalowanych programów.

Umowa obejmuje takie usługi jak:

  • świadczenie telefonicznej pomocy typu Help-Desk przez dedykowanych pracowników technicznych,
  • instalację aktualizacji programu Comarch ERP Optima/Klasyka/Optimed24/enova365 na zlecenie Zleceniodawcy pod warunkiem posiadania aktualnej Comarch Asysty,
  • instalacje programu Comarch ERP Optima/Klasyka/Optimed24/enova365 oraz jego konfiguracje na dodatkowych stanowiskach,
  • serwis sprzętu komputerowego, w tym serwerów Linux, Windows,
  • konsultacje dotyczące rozwoju, modernizacji infrastruktury informatycznej oraz teleinformatycznej służącej poprawnemu funkcjonowaniu systemu Comarch ERP Optima/Klasyka/Optimed24,
  • konfigurację wydruków oraz raportów  programu Comarch ERP Optima/Klasyka/Optimed24/enova365,
  • realizacja procedur backupu oraz procedur awaryjnych baz danych systemu Comarch ERP Optima/Klasyka/Optimed24/enova365 po wcześniejszym zapewnieniu przez Zleceniodawcę odpowiedniej  infrastruktury spełniającej wymagania do wykonania procedury.

W ramach Umowy Serwisowej zapewniamy:

  • gwarantowany czas reakcji na zgłoszenia Klientów,
  • korzystne ceny,
  • rozliczanie usług zdalnych co 15 minut.

Regulamin usług XLE