Kilka słów o tym, czym się zajmujemy, czyli o co chodzi?

Zakup i wdrożenie systemu informatycznego to proces, który składa się z powtarzających się etapów. My realizujemy go zawsze w oparciu o swoją wypracowaną metodykę. Wiemy, że działając zgodnie z przyjętymi zasadami, projekty realizujemy szybciej, efektywniej i w niższych kosztach.

 

Arkusze przedanalityczne
Przed przystąpieniem do analizy przedwdrożeniowej poprosimy Cię o wypełnienie arkuszy, których opowiesz nam pokrótce o swojej firmie. Na ich podstawie określimy ile czasu potrzebujemy na przeprowadzenie analizy przedwdrożenowej, jej kosztorys oraz jakie zagadnienia musimy w niej omówić.
Analiza przedwdrożeniowa
Dokument, który powstanie w oparciu o szereg spotkań z Twoimi pracownikami z różnych działów. Określimy wspólnie jakie masz potrzeby względem nowego systemu. Dzięki analizie możemy klarownie określić zakres i koszt wdrożenia oraz jego priorytety.
Oferta i zakup systemu
Nasz dział handlowy wraz z kierownikiem projektu analizy przygotuje ofertę na realizację Twoich indywidualnych potrzeb. Po zakupie licencji ustalamy harmonogram wdrożenia, podpisujemy umowę na realizację prac i przystępujemy do działania.
Konfiguracja i parametryzacja
Na tym etapie następuje stworzenie oraz przetestowanie funkcji systemu, które zdefiniowaliśmy wspólnie na etapie analizy. Dochodzi tu również do rozwoju funkcjonalności dopasowanych do Twoich oczekiwań, tworzenia integracji i interfejsów, a także procesu migracji danych.
Szkolenia
Twoi pracownicy zostaną przeszkoleni z poruszania się po systemie, interfejsu, funkcji podstawowy i wybranych funkcji zaawansowanych. Szkolenia mogą odbywać się indywidualnie lub w grupach; możemy je przeprowadzić u Ciebie jak i w naszej sali szkoleniowej; możemy prowadzić szkolenia osobiście jak i zadanie. Na życzenie Twoi pracownicy mogą otrzymać również instrukcje stanowiskowe.
Asysta przy uruchomieniu
Po szkoleniach będziemy Cię wspierać przez jakiś czas w generowaniu pierwszych dokumentów i raportów, w pierwszym zaciągnięciu wyciągów bankowych czy przy pierwszym naliczeniu wypłat.

Wsparcie powdrożeniowe

Rynek, przepisy prawa gospodarczego jak i podatkowego oraz procesy wewnątrz firmy nie są stałe. Do tego dochodzi rozwój samego oprogramowania przez jego producentów. Nasza praca nie kończy się na wdrożeniu systemu – pomagamy odnaleźć się w gąszczu ciągły zmian i dostosować system do nowej rzeczywistości i potrzeb. Z klientami nawiązujemy partnerskie relacje i wspieramy ich w rozwoju przez długie lata.

Wsparcie świadczymy na podstawie umowy serwisowej lub pakietu godzin przedpłaconych.

Umowa Serwisowa obejmująca ERP dedykowana jest Użytkownikowi systemów enova365, których potrzeby biznesowe wymagają stałej, indywidualnej opieki konsultantów oraz pomocy w pracy nad rozwojem zainstalowanego programu.

Referencje

Masz pytania, wątpliwości?

Zapraszamy do kontaktu

Szukasz biura rachunkowego?

Zatrudnij cały gotowy dział księgowy oraz kadrowo płacowy! Skorzystaj z naszej partnerskiej firmy Neofin.